Kőszegen jártunk…

Múlt vasárnap gyülekezeti kiránduláson voltunk Kormos Zsolt és Györgyi szervezésében a kőszegi hegységben. Itthonról 15-en, gyerekek, fiatalok és idősek indultunk útnak, hogy eltöltsünk egy kellemes kirándulós napot együtt, testvéri közösségben. Zsolt és Györgyi nagyon kitettek magukért és egy rövid városnézés után egy egész napos (13 km-es) túraútvonalat “foglaltak be” nekünk. Előzőleg ők maguk bejárták az útvonalat, gondoltuk ha nekik ment, nekünk is menni fog…és hát nem! Vagyis nem mindenkinek…:)

Először a Főtérre mentünk, onnan a Jurisits várhoz. Útközben megnéztük a városházát, majd több nemzetiségi barokk templomot. Visszafelé megálltunk a Jézus szíve templomnál. Tényleg szép épület. Onnan indultunk a Kincsem pihenőhöz, ahol Zsolt nagy részletességel magyarázta a csapatnak a tervezett útvonalat…ekkor én épp fényképeztem….utólag már bánom, mert ha láttam volna mire készülünk….hűhűűűű..

És elindultunk. Először betonozott úton enyhén felfelé vitt az utunk…Mondtam is magamban, ez azért nem lesz annyira húzós. Ekkor azonban letértünk, illetve feltértünk egy meredek hegyi ösvényre ami egy csodás kilátóhoz vitt. A kilátóból pazar kilátás nyílt a havas Schneebergtől egészen Badacsonyi hegyekig. A többiek a kilátó lábánál pihentek meg, s egyből előkerültek az elemózsiás csomagok. Zsolt finoman ugyan említette, hogy ez még nem a tervezett ebédelős hely, de ezt látszólag nem igazán akartuk meghallani. Innen még jó egy-másfél óra séta volt hátra addig a pihenőhelyig, ahol Zsolt az ebédet tervezte. Addig kétszer is meg kellett állnunk: egyszer a vörös keresztnél, és egyszer egy tisztáson. Persze, hogy mindkét helyen ettünk. Mire az ebédelős helyre értünk, komolyan elkezdtem aggódni… No persze többen azt hitték, hogy én vagyok elfáradva, és nem elsősorban az idősek miatt aggódom, …..és tényleg…:) Nemcsak a táv volt hosszú, de az erős fel-le dombok igazán igénybevették a lábaimat. Persze láttam Ildi mamán és Erzsikén is hogy lóg “fülük-farkuk”, no meg Guszti bácsi is lassan bandukolt, de végül azért ők egészen jól bírták. Az volt a jó, hogy “ebéd után” egy kicsit elfeküdtünk a fűben, meg meghallgattuk Jóska rövid áhitatát, így volt idő szusszanni. Innen indultunk a hétforráshoz, majd onnan vissza a kocsihoz..Szerintem még két kilóméter és komolyan kidőlök. Másnap reggel gyorsan körbetelefonáltam az idősebbeket, de “hála az Úrnak” senkinek nem lett komolyabb panasza. Azt azért mondanom sem kell: altatót senkinek nem kellett bevennie. Végül zártuk a napot egy remek fagyival, kávéval, s indultunk haza. Túléltük, jó volt, köszönjük!

Íme a képes utibeszámoló!

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.